cambodja - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van geertpennings91 - WaarBenJij.nu cambodja - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van geertpennings91 - WaarBenJij.nu

cambodja

Blijf op de hoogte en volg

11 November 2014 | Cambodja, Khett Siem Reab

En dat chillen heb ik dus ook gedaan, dus van heel sihanoukville heb ik niks gezien, maar dat kwam omdat ik me ook niet op mijn gemak voelde buiten de deuren van mijn hostel. Na enkele dagen niets te hebben gedaan besloot ik om naar het eiland koh rong te gaan, hier kwam ik op de boot 2 jongens uit tasmanie tegen, aangekomen op het eiland besloten we om met zn 3en een bungalow te delen. Het was een heel relaxt hostel gerund door 2 mannen uit turkije. Verder hebben we onze tijd op koh rong door gebracht door op t strand te liggen, boot tocht gedaan naar andere eilanden en je kan t wel raden gefeest en gefeest:) Maar ook heb ik mijn timmerman skills mogen tonen in het hostel. Onze trap naar de bungalow was namelijk helemaal kapot, kon niet meer zonder gevaar voor je eigen leven naar boven of naar beneden. Liggend daar in mijn hangmat zat ik te kijken hoe een local aan zn karwei begon, kreeg al vrij snel in de gaten dat die man totaal niet wist hoe hij t moest aanpakken, ik als timmerman in spe begon mezelf ermee te bemoeien, dit werd niet in dank afgenomen dus na 10 min overhandigde de local vol frustratie mij zn hamer en spijkers. Na 1 uur a 1,5 uur klussen had ik de trap dus gemaakt, waarna ik rijkelijk beloond werd door de hostel eigenaar met bier:) en een uiteindelijke goedkeuring van de local, hierbij gaf hij aan dat ik een baas ben en hij niet haha!! Na 5 a 6 dagen koh rong was t weer tijd om verder te gaan naar t dorpje Kampot, afscheid genomen van de gasten tasmanie en weer door. En wat ik toen mee maakte toen ik in kampot aankwam heb ik in heel Cambodja nog niet meegemaakt, Komt ie: in elk dorp bij aankomst staan er hordes opdringerige tuc tuc chauffeurs op je te wachten om je vervolgens naar je hostel te vervoeren. Maar nu komen de magische woorden die overal werden uit gesproken: Hey hey mister, where are you from? Want marihuana, cocaine, boem boem(dit staat voor hoeren), dit evenement vond niet plaats in Kampot, dus ik werd rustig zonder woorden naar mijn hostel vervoerd. Maar ik dwaal af ik zit nu in t dorpje Kampot, in een bungalow aan de mekong rivier. Hier heb ik samen met een frans gappie van me 1 dag crossmotors gehuurd, en zijn we de bergen in gegaan. Echt heel vet en geert zou geert niet als hij de topsnelheid van de motor niet zou testen op de snelweg(ofja weet niet of je t wel een snelweg kunt noemen) 150 km/uur was toch echt zn top en dan te bedenken dat je met een afgedankte helm, korte broek en een t-shirtje op de motor zit. Deze dag heb ik afgesloten zonder kleerscheuren, alleen was thomas(frans gappie) niet zon held of ja held hij kon gewoon totaal niet rijden echt een gevaar op de weg, maar dat mocht de pret niet drukken uiteindelijk een hele mooie dag gehad en veel gezien.Wat ik graag met jullie had wilen delen was de zonsondergang op een berg van Phnom Bokor national park, alleen t was te mistig dus helaas heb ik hier geen goede fotos van. Mijn volgende stadje word weer Phnom Phen waar ik een Silas uit denemarken ga meeten om vervolgens met hem naar Laos te gaan. Dus tot over 2 weken weer!! Groeten uit Cambodja waar t elke dag 25/30 graden is!!!!!!!!!!!!

  • 16 November 2014 - 18:44

    Leon En Thea Van Dijk:

    Hoi Geert,

    Het is leuk om je te volgen via je reisverslagen en de mooie foto's.
    Een hele fijne reis toegewenst en we lezen wel hoe het gaat!

    Groetjes,
    Leon en Thea van Dijk

  • 23 November 2014 - 13:45

    Marcel:

    Het is mooi te horen dat je jezelf zo vermaakt.
    Grappig dat je overal weer vrienden ontmoet.
    Wij kijken alweer uit naar je volgende avontuur!!!
    Groeten,
    Marcel & Ineke

  • 01 December 2014 - 01:21

    Wendy:

    JALOERSSSSSSS!!!! Geniet ervan!!! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Khett Siem Reab

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 December 2014

laos en thailand vietnam

27 November 2014

Laos

11 November 2014

cambodja

27 Oktober 2014

camobdja

Actief sinds 25 Okt. 2014
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 4653

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: